Thursday, March 31, 2011


Kenapa saya post poster ni? Okay saya nak cerita. Rabu lepas saya pegi tengok cerita ni kt GSC Pavillion. Saya pegi sorang je sebab saya rasa pegi sorang senang sikit sebab saya memang nak keluar tengok wayang je. Mula2 saya tk terpikir langsung nak tengok cerita ni. Sampai je kt sana saya tengok cerita ape yg ade, semua tak best. Lepas tu saya tengok poster cerita ni. Ramai yg cakap best. Saya sebenarnya kurang sikit cerita genre action ni. Tapi da terdesak sangat beli la tiket utk cerita ni. Seriously cerita ni best gila, rupa2nya die ade dua genre. Action and romance. Sape yg terbaca blog saya ni, pegi lah tengok cerita ni. Rugi kalau tk tengok. And filem Malaysia sekarang da maju tau? Even dalam cerita ni tak ramai pelakon melayu, tapi cerita ni KRU yg punye tau? So, kadang2 support lah filem Malaysia kita ni. Sape lagi nak support kalau bukan kite kan? Okay bye

No comments: