Saturday, March 26, 2011

Okay here kite go. Boleh tk ayat mcm tu? hihi. Hari ni hari sabtu, tadi petang saya pi ikot kakak dengan adik2 semua pi makan beef glass noodle kt ampang point tu. Sedap gile, da lama tk makan. Last makan dengan budak bodoh tu la. Lepas makan2 saya cakap kat kakak nak pi keluar jalan2 kl. Saya pi la ambik teksi kat depan Ampang Point tu. Sampai je kt KL saya terus call Akmal Razak,selamat saya hafal number dia. Saya da cakap da kt dia turun dulu, nnt saya turun saya terus call die. Time saya call die cakap die kt rumah lagi, time tu saya punye lah sedikit kecewa. Mujur ada jumpe kawan sorang ni nama Soleh Yahya, saya panggil die Justin Bieber, saya tk tau kenapa saya panggil die mcm tu, die pun tk suke sebenarnye. Sorry lah ye Soleh? hihihi. Lepas tu saya call Akmal lagi, die cakap dia da ade kt Sg.Wang, saya suruh jumpe dekat gym. Tunggu punya tggu muncul lah anak Razak sorang ni. Lepas tu sembang sepatah dua kata kitorang pi carik si Myra Amer. Die cakap kalau kitorang keluar KL nak lepak sekali. Tp time tu die da ade mmbe lepak dengan die so kitorang pi la jalan2 lagi carik si Surf tu. Da jumpe semua kitorang pi jalan lepak yayasan pulak tgok orang bboy. Best la jugak tengok dorang tu. Lepas tgok kitorang lepak kitaro makan minum semua. Setelah semuanya selesai maka kami pun pulang membawa haluan masing2. Tapi si Akmal ni nak pi cc sat, so saya pi lah teman si anak Razak sorang ni. Lepas da habis main pi kedai beli nescafe ais bungkus lepas tu balik. Okay cerita hari Sabtu da habis.

*macam panjang pulak post ni, sorry la yek

No comments: