Saturday, February 4, 2012

Assalamualaikum. For those yg bukan 1st time view blog ni, korang for sure dah tau kenapa aku post poster ni. Well, actually aku tak pernah nak tengok cerita hantu kat wayang. Lagi2 cerita melayu hantu sebab selalu menghampakan je. Well today punya plan asal nak lepak2 kat rumah je tengok tv(Saturday). But then time online Akmal IM ajak lepak. Dia belanja semua ceritanya. Nampak sangat dah terdesak nak lepak. hahahahahhaa. Aku pun terus lah siap mandi pakai baju apa semua gerak CC dulu sebab Akmal kat CC. Sesudah sampai, nak kena tunggu pulak budak sorang ni. Nama dia Rafiq. Sebenarnya aku tktau nak cakap dia ni mmbe aku ke tidak. Nak cakap member, adik aku lagi tua dari dia. Nak cakap bukan, selalu lepak dengan aku. But lupakan dulu sebab aku bukan nak discuss pasal benda ni. About 20mins Rafiq pun sampai and kitorang terus gerak KL. Dah sampai Pavillion, Akmal beli ticket then kitorang lepak minum dulu kat Pak Cik sambil tunggu cerita start. Well guys, seriously korang kena tengok doe cerita ni. Macam bugima aku takut pegi peluk Akmal then time terkejut terkeluar aku punya suara betina. Hahahahaha Bugima sia this movie. Malu aku dibuatnya. After cerita habis turun KFC bawah makan. So Akmal tak tipu, dia belanja makan minum and wayang. Just tambang je bayar sendiri. Kira okay lah tu en? So rasa sampai sini jelah sebab lepas makan tu dah tak penting pun nak cerita. Well Akmal, thanks weh belanja. Nnt aku ada duit lebih aku belanja kau pulak.

Aite, see ya'll soon on next post. Goodnite

No comments: