Thursday, February 2, 2012

Salam satu Malaysia. Nak post tapi tktau nak start dari mana. Haaaaaaaa, biaq pi lah, post lah cemana pon.

College-Goes well. Sem baru ni saya ambik 2 subject je. Supposed ambik lebih sebeb ni sem panjang. Tapi sebab macam penat sikit belajar. Plan nak extend tapi bila dok pikir balik, kang tak jadi apa kang study. Dah lah banyak skipped subject. System ni tk pernah nak cerdik. And result last sem sangat lah menghampakan. Aku taktau apa lecturer aku ni nak. Sedih gila time result keluar. So this sem tak banyak subject so tkde alasan utk aku nak dapat result yg tk senonoh.

Kawan-Akmal and his crew (We Taking Over Crew) has made it to top12. Congrats mal even aku tau kau takkan jumpa aku punya blog ni. Aku doakan korang punya crew dapat pegi jauh so nampak lah sikit masa depan kau. Kalau tak tiap2 pagi kau kat CC tu je. And ada jugak kawan yg dulu macam adik beradik, tapi sekarang dah macam stranger. Dengan aku punya sikap yg malas nak melayan, sapa yg rasa nak kawan, kawan lah. Kalau taknak pun takpe. Aku tak reti nak minta maaf nak pujuk bagai ni.

Tu je kot. Eh, lupa pulak. Maybe saya akan dok pi apply keje part-time sebab class tak pack and saya rindu nak shopping and nak kena cari duit nak repeat subject. Try lah doa2 saya dapat kerja. Okay dah. Goodnite, Assalamualaikum.

No comments: